mandag den 30. april 2012
søndag den 29. april 2012
gyngehest
fandt denne gyngehest gartis men var ikke så køn.
så gav den lidt sandpair også male jeg den med rød og pink helt alm hobby maling fra et super mekedt køb på tilbud til 5kr.
men for af det holder og kan tøres af brugt jeg lak oven på
nu malger den bare et lille påsyet pude så den er blød for lille pige og sidde på smil
Abonner på:
Opslag (Atom)